پیش‌بینی افزایش معاملات مسکن در سال آینده

 

در حاشیه نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته مطرح شد

 

 

صبح امروز چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نما، سازه و تکنولوژیهای نوین صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) با حضور ۱۴۷ شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نما، سازه و تکنولوژیهای نوین صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) به مدت چهار روز با حضور ۵۷ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه و پاکستان و ۹۰ شرکت داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد که تا ۹ اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، قائم مقام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: بعد از امضای برجام و در طول سال ۱۳۹۵ در تمام نمایشگاه‌ها با افزایش تقاضا و حضور شرکتهای خارجی مواجه بودیم. البته سیاست ما این است که حضور خارجی ها برای معرفی تکنولوژی های نوین باشد، نه صرفا ورود برای فروش کالاهای مصرفی و نهایی. در سال ۱۳۹۶ هم پیش بینی می شود حضور شرکتهای خارجی در بخش معرفی تکنولوژی گسترش پیدا کند.

سیاوش امیرمکری افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود سال آینده شاهد رونق بخش معاملات مسکن باشیم ان شاءالله صنعت ساختمان بتواند در سال ۱۳۹۶ فعالیتهای تولیدی بیشتری داشته باشد و فعالان این بخش از فرصت پیش رو استفاده کنند.

به گفته امیرمکری، در نمایشگاهی که امروز افتتاح شد شرکتهای داخلی و خارجی در فضایی حدود ۷۰۰۰ متر مربع، تولیدات صنعت ساختمان خصوصا بخش نما، سازه و نوآوری های خود را در موضوعات مرتبط با ذخیره انرژی، انبوه سازی و صنعتی سازی ارایه می کنند.