ساخت سوله-سازه سازان امید تهران

سه شنبه 25 ارديبهشت 1397

ساخت سوله سازه سازان امید تهران مجری کلیه خدمات سوله نو و دست دوم با دهانه های مختلف از سراسرکشور و نیز سالن های صنعتی در سراسر ایران در حداقل زمان.
سوله های دست دوم(کارکرده) این شرکت دمونتاژ شده و در انبارهای مجموعه دپو شده و آماده تحویل در حداقل زمان است.
کلیه قطعات با رنگ آمیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد و از نظر ریالی صرفه جویی چشمگیری برای خریدار صورت میگیرد.
این مجموعه در حال حاضر بیش از 25 هزار متر سوله نو و دست دوم در انبار های خود بصورت آماده تحویل موجود دارد واز این حیث و از لحاظ قیمت در سراسر کشور بی نظیر است.
شرکت سازه سازان امید تهران بهترین انتخاب برای تحویل فوری سوله شماست و با در اختیار داشتن چندین اکیپ مجرب نصاب سوله سریعترین زمانبندی را برای نصب سازه شما در سراسر ایران ارائه میدهد.
محاسبات سازه براساس آخرین استانداردهای روز دنیا انجام شده و پس از تهیه نقشه های اجرایی دقیق ، سازه در کارخانه تولید و به محل حمل شده و توسط متخصصین شرکت نصب می گردد.
همچنین طراحی و نظارت فنی و اجرای کلیه پروژههای عمرانی و ساخت و تولید انواع سازه های فلزی سبک و سنگین ، طراحی و ساخت و نصب انواع سوله و اجرای فونداسیون و پوشش سقف ، اجرای انواع سقف های شیروانی ، طراحی و ساخت و نصب وپوشش انواع سوله صنعتی ، سوله سردخانه ای، سوله مواد غذایی ، سوله انبار ، سوله کارگاهی ، فروش و نصب انواع پوشش سقف ، از دیگر خدمات سازه سازان امید تهران می باشد.
خدمات سازه سازان امید تهران :
1- مشاوره رایگان در مورد انواع خدمات سوله
2- طراحی انواع سوله در ابعاد مختلف
3- ساخت و نصب و پوشش سوله
4- اجرای فونداسیون انواع سوله
5- خرید و فروش سوله در دهانه های مختلف
6- انواع سوله دسته دوم
7- ساخت و تولید انواع سازه های فلزی سبک و سنگین
تلفن تماس :
دفتر :021-56454864
همراه :09126900264-09197020016
بانک اطلاعات املاک بزرگ ایران Bigmelk
لینک منبع